Social Icons

Pages

Toyota Land Cruiser 90 Serisi

Merhaba değerli Land Cruiser severler,

Toyota 4x4 blog yeni bir yazı ile tekrar karşınızda. Yeni bir Toyota Land Cruiser serisi tanıtımına başlıyoruz. Şimdiden iyi okumalar diliyorum.

Evet, kısa bir aradan sonra sıra Toyota Land Cruiser 90 Serisi'nin tanıtımını yapmaya geldi. Toyota Land Cruiser 90 Serisi hakkında elimden geldiğince sizlere bazı bilgiler vermeye çalışacağım.

Toyota Land Cruiser 90 serisinde Land Cruiser görünümü tamamen yenilendi ve yeni motor seçenekleriyle görücüye çıkarıldı. 5VZ-FE benzinli motor altı silindirli 24-valf, 3.4 L ile bir 3 kapılı kısa dingil mesafesi ve 5 kapılı uzun dingil versiyonu 3RZ benzinli motor
veya 1KZ-TE dört silindirli 3.0 L turbo dizel ve dört silindirli 5L dizel veriyonları çıkarıldı.
Şahsi fikrimi söylemem gerekirse ben Toyota Land Cruiser 90 Serisi kasayı off road dünyasında pek görmedim. 80 serisi müdavimi olmak değil derdim ama konu 4x4 ise Toyota Land Cruiser 80 serisi diyorum.

Toyota 4x4 bloüumda bir Toyota Land Cruiser tanıtımının daha sonuna geldik. Toyota Land Cruiser 90 Serisi hakkında elimden geldiğince sizlere bilgi vermeye çalıştım. Diğer yazılarımda olduğu gibi kısada olsa Toyota hakkında bilgilendirici bir yazı yazmaya çalıştım. Umarım az da olsa Toyota Land Cruiser 90 Serisi hakkında bilgi verebilmişimdir.

Toyota 4x4 blog sitemde daha önce yazmış olduğum Toyota Land Cruiser 80 Serisi yazımda Toyota Land Cruiser 80 Serisi hakkında bilgiler vermeye çalışmıştım. İlginizi çekeceğini düşünerek tekrar bu yazımı sizlere hatırlatmak istedim. Eğer Toyota Land Cruiser 80 Serisi isimli yazımı okumak isterseniz linke tıklamanız yeterli olacaktır.

Artık yazımızın sonuna gelmiş bulunuyoruz. Bir Toyota Land Cruiser yazısını daha sonlandırdık. Bir sonraki Toyota Land Cruiser 4x4 araç tanıtımında görüşmek üzere. Toyota 4x4 blog sitesini takipte kalın. Hoşça Kalın.